22 november 2018

SGP-stemmers: dank voor uw stem!

Gisteren mocht u als inwoner van de nieuwe gemeente Altena naar de stembus. Ruim 50% heeft een stem uitgebracht. Dankzij uw stem mag de SGP Altena de komende periode vijf zetels innemen in de gemeenteraad van Altena. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor het vertrouwen dat u in de SGP heeft.

Ook feliciteren wij alle andere partijen met het behaalde aantal zetels. Bijzondere felicitatie is er voor het CDA, aangezien zij de grootste partij in de gemeente Altena zijn geworden. SGP Altena hoopt dat alle partijen gezamenlijk zullen optrekken om het beste te zoeken voor de prachtige gemeente Altena.

SGP Altena heeft als motto ‘Betrokken in de Kern’. Wij hopen de komende jaren dan ook politiek te bedrijven op grond van de Bijbel. Dat is namelijk de kern waaruit de SGP wenst te handelen. Daarnaast willen we betrokken zijn in alle 21 kernen. Wij willen graag met u in gesprek blijven, ook na de verkiezingen. De afstand tussen u als inwoner en de politiek moet wat SGP Altena betreft kleiner worden. Daarvoor hebben we echter wel uw hulp nodig. Mocht u daarom suggesties, vragen of opmerkingen hebben, mail ons gerust en laat het ons weten. Wij hopen dat u de weg naar de politiek, en in het bijzonder naar de SGP ook de komende jaren hoopt te vinden!

SGP-stemmers: dank voor uw stem!