22 oktober 2018

SGP organiseert de Nacht van Woudrichem

Afgelopen vrijdagnacht is de SGP actief bezig geweest in de gemeente Woudrichem. Gekleed in oranje tenue hebben de SGP’ers de gemeente volgehangen met posters en verkiezingsborden. In de nacht van vrijdag op zaterdag kleurde heel de gemeente Woudrichem oranje. Men kan niet meer om de SGP heen. De SGP is betrokken in al de kernen.

Na jaren van afwezigheid leek het de SGP-afdeling goed om iedereen duidelijk te maken dat er weer op de SGP gestemd kan worden. Rond 22.00 uur verzamelden zich een aantal teams met in totaal 13 personen. In een paar uur tijd hebben ze alle kernen van Woudrichem voorzien van verkiezingsborden en posters. Veel mensen keken even om het hoekje van het gordijn om te kijken wat er zo laat op de avond gebeurde.

De SGP hoopt de komende jaren ook Woudrichem en haar kernen te kunnen vertegenwoordigen. Denk aan het faciliteren van zorgboerderijen in Uitwijk en Woudrichem, het tegengaan van zwerfafval op de strandjes en het ondersteunen van het repaircafé in Almkerk om de circulaire economie te stimuleren. Ook de woningbouw in de kleine kernen en het vergroten van de leefbaarheid, zoals de wens van de dorpsraad ook is, in de kernen Giessen en Rijswijk, zijn van groot belang.

Om Woudrichem te kunnen vertegenwoordigen, staan er ook mensen uit die gemeente op de kandidatenlijst. Een voorbeeld daarvan is Jan Bossenbroek uit Andel. Hij staat op plaats 7 van de SGP-lijst. Iedereen die de SGP wil steunen, wordt opgeroepen om op lijst 3 te stemmen as. 21 november.